Zoekmachine adverteren (SEA)

Maak direct impact in de zoekresultaten door te adverteren en behaal direct resultaat met je campagnes.

Boost je online aanwezigheid met SEA

Je product bovenaan de zoekresultaten bij Google? Die droom wordt werkelijkheid met onze search engine advertising. SEA is doeltreffend, snel en haalt het meeste uit je marketingbudget. Tenminste, als je weet wat je doet. Gelukkig staan wij klaar om je te helpen. Met onze kennis spreek je effectief je doelgroep aan en boek je snel zichtbare resultaten. Daar zeg je geen nee tegen! 

Waarom kiezen voor SEA?

Maak meer impact met SEA

Dit kunnen we voor je betekenen

Wil je met SEA aan de slag, maar weet je niet waar je moet beginnen? Of ben je al lekker bezig, maar zit er voor je gevoel meer in? Stop met zwoegen! Als je serieus bent over je online aanwezigheid, is het uitbesteden van je SEA een absolute no-brainer. Met de kennis van onze specialisten ben je verzekerd van succes. Je inspanningen worden eindelijk rendabel en je laat geen groeikansen meer liggen. Waar je ook tegenaan loopt: we staat voor je klaar. 

Google Search Ads

Wanneer je naar iets zoekt op google is de kans groot dat je een Google Search-advertentie ziet bovenaan de zoekresultatenpagina. Deze advertenties worden getoond op basis van de zoektermen die je gebruikt en zijn bedoeld om relevante producten, diensten of informatie te tonen die aansluiten bij je zoekopdracht.

Google Shopping Ads

Je kunt in Google ook Gericht zoeken naar specifieke producten. Stel dat je op zoek bent naar een ’50 inch televisie” Met Google Shopping Ads kan je producten rechtstreeks presenteren aan mensen die actief op zoek zijn naar vergelijkbare producten. Hierbij zie je direct de producttitel, een afbeelding, de prijs en de aanbieder, waardoor je precies weet waar je op klikt. Meer kans dat deze personen gaan converteren dus! Deze advertenties zijn vooral effectief voor e-commercebedrijven, omdat men in dit geval niet op zoek is naar een dienst, maar naar een product.

Google Display Ads

Je hebt ongetwijfeld wel eens Google Display Ads voorbij zien komen. Wanneer je een artikel leest, merk je vaak dat ze aan de zijkanten van de pagina verschijnen. Deze kunnen bestaan uit afbeeldingen of interactieve elementen zoals knoppen, bewegende beelden en pakkende teksten. Deze vorm van marketing kan zeer effectief zijn voor remarketing, waarbij de advertentie wordt getoond aan mensen die al eerder in aanraking zijn gekomen met jouw product of dienst.Deze advertenties kunnen worden ingezet om meer merkbekendheid te creëren of conversies te stimuleren door verkeer naar jouw website te genereren.

 

Slim targeten met SEA?